Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със турбината....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем със турбината....

    Проблемът е следният. След влизането на колата в сервиз няма да споменавам къде,исках почистване на геометрията профилактично.След като отидох да я взимам когато се качих да карам се изумих.Колата беше адски мудна ,изобщо нямаше тяга и пушеше адски много.върнах се в сервиза казах че колата не е изобщо това което беше преди да влезне в сервиза.Изумих се..... качихме се със "Майсторите" + лаптопа и графиката на турбината показваше 2.2-2.4 ? това ми се струва адски много ... убедиха ме след 1 седмица да отида ,но въпреки това не отидох... повече не мисля да стъпя там. Ако може някой да помогне ще бъда много благодарен ! Забравих да кажа колата е 147 1.9 jtd

  • #2
    Първоначално публикувано от Rusi_Rusev Покажи съобщение
    Проблемът е следният. След влизането на колата в сервиз няма да споменавам къде,исках почистване на геометрията профилактично.
    Имаше ли необходимост от това почистване?
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

    Comment


    • #3


      ---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:31 ----------

      Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщение
      Имаше ли необходимост от това почистване?
      благодаря за отделеното време , ДА колата имаше нужда. Четох че на загасен двигател при натискането на спирачката трябва да е мек 2-3 пъти. моят е твърд ?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Rusi_Rusev Покажи съобщение
        Изумих се..... качихме се със "Майсторите" + лаптопа и графиката на турбината показваше 2.2-2.4 ? това ми се струва адски много ...
        2.2-2.4 ?!!!

        Само тия цифри ли видя!
        Няква мерна единица!
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Rusi_Rusev Покажи съобщение


          ---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:31 ----------


          благодаря за отделеното време , ДА колата имаше нужда. Четох че на загасен двигател при натискането на спирачката трябва да е мек 2-3 пъти. моят е твърд ?
          Колега, я кажи за връзката между спирачка и турбина, че аз за пръв път чувам такова нещо! Иначе на турбината не виждам какво могат да и объркат освен да закеркенечат нещо геометрията, виж като даваш газ дали мърда лостчето на актуатора.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Rusi_Rusev Покажи съобщение
            Проблемът е следният. След влизането на колата в сервиз няма да споменавам къде,исках почистване на геометрията профилактично.След като отидох да я взимам когато се качих да карам се изумих.Колата беше адски мудна ,изобщо нямаше тяга и пушеше адски много.върнах се в сервиза казах че колата не е изобщо това което беше преди да влезне в сервиза.Изумих се..... качихме се със "Майсторите" + лаптопа и графиката на турбината показваше 2.2-2.4 ? това ми се струва адски много ... убедиха ме след 1 седмица да отида ,но въпреки това не отидох... повече не мисля да стъпя там. Ако може някой да помогне ще бъда много благодарен ! Забравих да кажа колата е 147 1.9 jtd
            Това 1,2 - 1,4 реален боост ти гледаш + атмосферното
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Другото което ми идва на ум е предал се покрай разглобяването или незакачен въздуховод ..
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Другото което ми идва на ум е предал се покрай разглобяването или незакачен въздуховод ..
                Въздуховодите са проверени , няма проблем със тях.... лостчето на актуатора си мърда няма проблем ... преди да я закарам в сервиза колата си вървеше добре , но не така както трябва... и я прецакаха да е.а в майсторите

                ---------- Post added at 22:09 ---------- Previous post was at 22:02 ----------

                турбината не си свирка както преди , не се чува дори изобщо... карам си чист дизел ...

                Comment


                • #9
                  по добре иди при специалист да ти е свали пак турбината щот не е майтап.
                  JTD 105+

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                    по добре иди при специалист да ти е свали пак турбината щот не е майтап.

                    Comment

                    Working...
                    X